.

.
κλικ στην εικόνα

ΤΟ ΝΕΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ: ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΤΟ ΝΕΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ: ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ

Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΜΑΣ
ή Παλεύοντας με το αυτονόητο
----
ΕΓΡΑΨΕ Ο ΠΑΛΑΙΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ Ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ:
Μια και τόφερε η κουβέντα , μπορεί κανείς ( ιδίως αυτοί που δεν συμφωνούν με το κείμενό μου ) να γράψει ένα κείμενο όπου θα εκθέτει όλα τα ΩΦΕΛΗ που θα αποκομίσουμε αν αύριο ξαφνικά η παρούσα κυβέρνηση αναγνωρίσει την Πατρώα θρησκεία ;
----
Α) Η θρησκεία είναι πράγμα ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΝ και όχι ιδιωτικόν! Η δε άσκησις του ΠΡΩΤΟΥ ανθρωπίνου δικαιώματος και ρίζης όλων των άλλων, αυτού της Θρησκευτικής Ελευθερίας, απαιτεί την Δημοσία αναγνώρισι από το Κράτος και από την Κοινωνία των θρησκευτικών μου πεποιθήσεων! Επομένως, εγώ ως πολίτης ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ να μην απολαμβάνω πλήρως του ΠΡΩΤΟΥ δικαιώματος μου! ΣΚΕΨΟΥ: Εδώ οι αντιστασιακοί έβαζαν βόμβες, πήραν τα όπλα, διότι διεκδικούσαν το 3ης κατηγορίας Δικαίωμα της πολιτικής εκφράσεως, κι εγώ θα δέχομαι την καταπάτησιν του ΠΡΩΤΟΥ Δικαιώματος! Γιά ΕΜΕΝΑ είναι θέμα ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ μου να διεκδικώ το Δικαίωμά μου! Και σήμερα το παραξηλώσαμε το πράγμα! Ο Ελληνίζων να ντρέπεται να διεκδικεί και να ομολογεί την Πίστι του και ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ο λαθρομετανάστης, ο Εποικος, ο εισβολεύς, μόλις έρχεται να του δίδεις πιάτο φαγητό και να στο πετάει στά μούτρα λέγοντας σου: Ρε χαϊβάνι δεν θέλω φαϊ, Τζαμί θέλω! ΑΙ, ΠΥΘΑΓΟΡΑ! ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ!! ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΟΥ ΝΑΝΑΙ ΕΞΩ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΠΑΡΑΚΑΤΙΑΝΗ ΚΑΙ ΔΙΩΚΟΜΕΝΗ!!
---
Β) Θρησκεύεσθε; Οφείλετε να γνωρίζετε ότι το ΠΡΩΤΟΝ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΝ συστατικόν του θρησκεύεσθαι είναι η ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑ! Θρησκεύεσθαι άνευ δημοσίας ομολογίας είναι ΘΕΟΜΠΑΙΞΙΑ και αμάρτημα θανάσιμον! Σήμερον δε δημόσια ομολογία σημαίνει πρώτον ανακοίνωσι της πίστεώς σου στις κρατικές αρχές και δεύτερο στον κοινωνικό σου περίγυρο! ΑΛΛΩΣ, αν εντρέπεσαι γιά την θρησκεία σου να ΜΗΝ την πιστεύεις!!
---
Γ) Θα μάθης, λοιπόν, ότι έχεις μία θρησκεία κι εσύ! Ξεκόβεις μιά και καλή από το Χ.Ο.!
1. Η κοπέλλα όταν σε γνωρίσει θα μάθει ότι έχεις αυτή την θρησκεία, θα παντρευτείτε στο ελληνικό Τέμενος και τα παιδάκια σας θάναι στο σχολείο ελληνικού θρησκεύματος και θρησκευτικά δεν θα κάνουν! [δηλαδή, όπως όταν γνωρίσει τον Αχμέτ, ξέρει ότι θα γίνη μωαμεθανή και τέτοια θάναι τα παιδάκια και θα ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ από τα άλλα στο σχολείο!] Θα τελειώσουν πιά τα ΞΕΥΤΙΛΙΣΜΕΝΑ πράγματα, π.χ. ήλθε στην Εταιρεία μας ένα νέο ζευγάρι και μου ζήτησε αν μπορούμε να τους κάνωμε έναν ελληνικό γάμο. Τους είπα ότι θα κάνουν πρώτα τον πολιτικό γάμο και μετα θα τους κάνωμε έναν πανέμορφο ελληνικό γάμο και μου απήντησαν ότι ναί, έχουν ήδη κάνει γάμο στην Εκκλησία των Χριστιανών (να, γιά τον κόσμο)!
2. Θα μάθης να ΟΜΟΛΟΓΗΣ την πίστι σου παντού, να λες ότι δεν γιορτάζεις τα Χριστούγεννα και το Πάσχα αλλά έχεις τις δικές σου εορτές [όπως είδες χθες τις Μωαμεθανικές στον Πειραιά!] Δεν θα κρύβεσαι στην δουλειά σου και στην κοινωνία! Θα τελειώσουν πιά τα ΞΕΥΤΙΛΙΣΜΕΝΑ πράγματα, π.χ. εορτάζουμε κανονικά τα Χριστούγεννα και το Πάσχα αλλά ξέρουμε ότι είναι τα Ηλιούγεννα και η Ηλιο-ανάσταση (γελάς με τον αυτοεξευτελισμό μας)!
3. Θάχεις το δικό σου όνομα αυτόματα κι όχι όπως τώρα που πολλοί παίρνουν ελληνικό ψευδώνυμο και το χρησιμοποιούν γιά να ζουν "διπλή ζωή", στους κύκλους μας είναι ο Βρασίδας και στην άλλη ζωή του είναι (όπως λέει η Ταυτότητα) ο Γιάννης! ΞΕΥΤΙΛΙΣΜΕΝΑ πράγματα! Δεν το χρησιμοποιούν ως τίτλο ελληνικότητος αλλά γιά να κρύβονται και γι' αυτό είμαι σαφώς εναντίον των ψευδωνύμων -εκτός ειδικών εξαιρέσεων- κι όταν μου λένε αν κάνομε ονοματοδοσίες τους απαντώ ότι σωστές ονοματοδοσίες κάμνει μόνον το Πρωτοδικείον!
---
ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΠΡΟ 16ΕΤΙΑΣ ΗΔΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΙΝ ΙΔΡΥΣΕΩΣ ΕΥΚΤΗΡΙΟΥ ΟΙΚΟΥ (αρ. πρωτ. Α3/3-Α3/98, 24/6/1998)!
---